Wikipedia

Результати пошуку

Новини

05 січня 2016 року на базі Ірпінської ЗШ №3 в рамках січневої конференції педагогічних працівників міста працювали секційні засідання міських методичних об’єднань: керівників шкіл, учителів 1-3 класів, керівників гуртків позашкільних навчальних закладів, учителів зарубіжної літератури, фізики, хімії, біології та основ здоров'я, учителів естетичного циклу.
Керівники міських методичних об'єднань ознайомили колег з планом роботи засідання та річним планом роботи, уточнили списки, дані, скорегували часові та тематичні характеристики засідань.
До виступів та презентації своєї роботи були залучені педагоги, які атестуються у 2015/2016 н.р.
На розгляд також винесли питання підготовки та результатів участі учнів ЗНЗ у предметних олімпіадах, конкурсі-захисті робіт учнів-членів МАН, творчих та предметних конкурсах. Робота по даному питанню проходила у вигляді круглих столів.
Отож січнева конференція пройшла з позитивним настроєм, творчим натхненням, взаємними побажаннями успіху і перемог в Новому 2016 році!









Доводимо до Вашого відома, що січнева конференція працівників освіти міста Ірпеня  та засідання міських методичних об’єднань відбудеться 05 січня 2016 року о 10.00  на базі ЗШ №3 згідно з графіком (додаток1).
Для організованого та ефективного проведення засідань ММО необхідно:
1. Керівнику ММО:
- скласти план проведення засідання, узгодити його з методистом НМЦ, який відповідає за даний предмет;
- узгоджений план надіслати на електронну адресу НМЦ (до 30 грудня)
та прозмістити на власному блозі з поміткою «Січнева конференція»; 
-організувати роботу членів ММО згідно з планом (виступи, круглий стіл, диспути, тощо), взявши до уваги методичні рекомендації (додаток 2).
2. Методистам НМЦ:
- надати керівникам ММО рекомендації щодо планування січневого засідання ММО;
- скорегувати вирішення організаційних питань
3. Методисту НМЦ Набок О.В.:
- залучити психологів НЗ міста до участі у секційних засіданнях для проведення тренінгів;
- графік розподілу та тематику узгодити з керівниками ММО

Директор НМЦ                                     О.Л.Лошицька

Додаток 1
Секційні засідання міських методичних об’єднань
№ з/п
Назва МО
Керівник
Відповідальний
1
2
3
4
5

6

7
8
9
Керівники шкіл
Учителі 1 класу
Учителі 2 класу
Учителі 3 класу
Керівники гуртків позашк. навчальних закладів
Учителі зарубіжної літератури
Учителі фізики
Учителі хімії
Учителі біології та ОЗ
Учителі естетичного циклу

Маляренко Я.О.
Грицай Л.К.
Ошкало С.М.
Олійник Н.О.
Опенько С.М.
Шидяєва Л.І.
Болюта С.О.

Пиріг Г.М.
Давиденко Т.Ю.
Олійник Т.А.

Лошицька О.Л.
Пастушенко К.А.
Пастушенко К.А.
Пастушенко К.А.
Мошковська І.І.
Пастушенко К.А.

Лошицька О.Л.
Антонюк Ю.О.
Антонюк Ю.О.
Зубенко О.В.
Примітка: решта секцій ММО буде задіяна на березневій міській методичній сесії.
Додаток 2
Методичні рекомендації щодо планування роботи січневого засідання ММО
1.Вступне слово керівника ММО щодо ознайомлення членів ММО з планом роботи засідання та річним планом роботи, уточнення списків, даних, корегування часових та тематичних характеристик.
2.До виступів та презентації роботи доцільно залучити педагогів, які атестуються у 2015/2016 н.р.
3.На розгляд слід винести питання підготовки та результатів участі учнів ЗНЗ у предметних олімпіадах, МАН, конкурсах (можливо у вигляді круглого столу);
4.Запросити викладачів відповідних кафедр провідних ВУЗів Києва (за можливості) з метою профорієнтаційної роботи;
5.Учителям початкової ланки вказати на виконання інструкції до ведення класного журналу та розглянути питання щодо використання підручників;
6.Учителям естетичного циклу включити до розгляду питання підготовки творчого звіту ММО, що запланований на травень-червень 2016 року;
7. Звіт про проведення секційних засідань ММО розмістити на блогах (тексти виступів, презентації, фотоматеріали, тощо), а саме засідання провести протокольно (папки ММО знаходяться у НМЦ, де можна їх забрати для роботи).



13.12.2015

13 грудня 2015 року на базі Ірпінської СЗШ І-ІІІ ст. №12 відбувся ІІ (міський) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки, у якому взяли участь 32 учні 9-11 класів усіх загальноосвітніх навчальних закладів міста.
За підсумками роботи журі І місце вибороли юні економісти СЗШ №12, ІІ місце посіла команда учнів НВК, ІІІ місце -ЗШ №3.

Вітаємо переможців олімпіади з економіки:
Кравчука Назара, учня 9 класу СЗШ №12, учитель Янковська Т.П.;
Пилипенко Олесю, ученицю 10 класу ЗШ №3, учитель Слівінська Н.В.;
Кармазіну Людмилу, учницю 11 класу СЗШ №12, учитель Янковська Т.П.








05.12.2015

05 грудня 2015 року на базі Ірпінської ЗШ І-ІІІ ст. №17 відбувся ІІ (міський) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії, у якому взяли участь 44 учні 8-11 класів усіх загальноосвітніх навчальних закладів міста.
За підсумками роботи журі І місце вибороли юні географи ЗШ №13, ІІ місце посіла команда учнів СЗШ №2, ІІІ місце -СЗШ №12.

Вітаємо переможців олімпіади з географії:
Костакова Богдана, учня 8 класу НВК, учитель Баран В.П.;
Кравчука Олексія, учня 9 класу ЗШ №13, учитель Філіпчук В.І.;
Ничипорчук Ганну, ученицю 10 класу СЗШ №2, учитель Пукса С.І.;
Антоненка Артема, учня 11 класу СЗШ №12, учитель Янковська Т.П.

Висловлюємо подяку адміністрації ЗШ №17 в особі заступника директора з навчльно-виховної роботи Король Олені Петрівні за відмінну організацію даного заходу.









28.11.2015

28 листопада 2015 року на базі Ірпінської ЗШ І-ІІІ ст. №3 відбувся ІІ (міський) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, у якому взяли участь 55 учнів 7-11 класів усіх загальноосвітніх навчальних закладів міста. За підсумками роботи журі І місце вибороли юні хіміки СЗШ №12, ІІ місце посіла команда учнів СЗШ №17, ІІІ місце -СЗШ №2. 

Вітаємо переможців олімпіади з хімії:  
Устименко Григорій, учень 7 класу ЗШ № 17, учитель Ковтун І.А.; 
Швабій Марія, учениця 8 класу ЗШ №17, учитель Несміян Т.А.; 
Година Богдан, учень 9 класу СЗШ №12, учитель Волотовська Н.В.; 
Степанечко Марія, учениця 10 класу СЗШ №12, учитель Жовтан Л.А.; 
Бойчук Дмитро, учень 11 класу ЗШ №17, учитель Несміян Т.А. 

Висловлюємо подяку адміністрації ЗШ №3 в особі заступника директора з навчльно-виховної роботи Козловій Олені Олександрівні за відмінну організацію даного заходу.










МАТЕРІАЛИ
ЩОДО  ВИВЧЕННЯ  СТАНУ  ОРГАНІЗОВАГО ПОЧАТКУ
2015/2016 навчального року
_________________________________________________________________________________
(навчальний заклад)

Відповідальний __________________________________

Питання для вивчення
Результати вивчення у закладі
І.  НАВЧАЛЬНО-МАТЕРІАЛЬНА  БАЗА:
2.        
Загальний  стан  приміщень.

3.        
Відповідність кабінетів, за завідування яких встановлено доплати, Положенню про навчальний кабінет:
-          оформлення навчальних кабінетів;
-          наявність оформленого паспорта кабінету
-          наявність необхідних меблів, маркування парт та стільців;
-          відповідність комплектації       обладнанням    типовому  переліку  навчально-наочних  посібників, технічних засобів навчання та  обладнання;
-          навчально-методичне забезпечення навчальних кабінетів;
-          ведення необхідної документації (інвентарної  книги, матеріальної книги(прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою), паспорта кабінету

4.        
Забезпечення  підручниками (стан, проблеми):

початкова  школа: _____%
5-9  класи:              _____%
10-11  класи:          _____%

5.        
Стан  медичного  обслуговування:
наявність медичної сестри,   обладнання  мед. кабінету, кадрове забезпечення, здійснення медико-педагогічного контролю за організацією уроків фізичної культури (дотримання кратності перевірок), організація та здійснення просвітницької роботи

6.        
Проходження медичного огляду (працівники, учні)

7.        
Акти готовності закладу до нового навч. року (в тому числі спорт. майданчиків, спорт. обладнання )

8.        
Акти-дозволи  на  роботу  в  спорт.залі,  майстернях, кабінетах  фізики,  хімії,  інформатики.

9.        
Організація  гарячого  харчування - наявність списків учнів пільгових категорій (підтверджуючі документи),
- наявність відповідного наказу

10.     
Наявність  шкільної  форми


2.       ЗАГАЛЬНА  СЕРЕДНЯ  ОСВІТА:


Наявність  куточка  інформації  для  батьків (якість розміщеної інформації)


Кадрове забезпечення (наявність вакансій, відповідність  посади  освіті  вчителя). Наявність педпрацівників, фактичне навантаження яких більше 27 год.  


Заходи  щодо  реалізації  конституційних  вимог
забезпечення  повної  загальної  середньої  освіти:
- прийом  учнів  до  1, 10 та інших  класів: накази, оформлення особових справ, наявність свідоцтв та додатків до них (для учнів 10 класів);
- прийом  учнів з родин вимушених переселенців (наявність документів, оформлення особових справ, наявність матеріалів (актів) щодо визначення рівня освіти);
Облік дітей пільгових категорій (сироти, діти з малозабезпечених родин, діти-інваліди)
- зайнятість  випускників  9  кл.
- зайнятість  випускників  11  кл.

3.       Шкільна документація

План  роботи  школи:
- готовність  плану (затверджений управлінням);
- відображення  реалізації
проблеми  школи;
- система  контролю  за  навчально-виховним  процесом;
- тематика  педрад,  вивчення  стану викладання  основ  наук,  позакласної роботи.



ведення  алфавітної  книги;



книги  видачі  атестатів  і  свідоцтв, похвальних листів та грамот  (наявність підписів учнів про отримання);


стан  особових  справ  учнів 1 та 10 класів, переселенців. Інших класів  (вибірково)


стан  особових  справ  учителів  (копії документів, атестаційні  листи);


книга  протоколів  педагогічних  рад (наявність протоколу серпневої   пед.ради:
- аналіз  роботи  школи  за  навчальний  період,
- перспектива розвитку на 15/16;
 -  рішення, 
- наявність доповідей, 
- виконання  рекомендацій  міської конференції.
- розгляд питань, що стосуються організації НВП


розклад  уроків  (наявність, погодження з СЕС, розміщення на інформаційному стенді);



планування  роботи  МО,  динамічних  груп, творчих  об’єднань


календарні плани учителів, (наявність, перевірені, завірені директором)


планування  роботи
класних   керівників, керівників гуртків (наявність, перевірені, завірені директором);


ведення  класних  журналів:
-розподіл сторінок на предмети,
-заповнення даних про учнів;
-облік проведених навч. занять учителями;
- наявність оцінок;
- наявність листків здоров*я


ведення журналів обліку  роботи  гуртків.



книга  наказів  (зарахування  учнів, переведення  учнів,  призначення  класних керівників,  завідуючих  кабінетами,  наставництво,  атестація,  розподіл  обов’язків  між  адміністрацією,  організація  внутрішньо-шкільного трудового  розпорядку,  контролю за  навчально-виховним  процесом, робота ГПД, розподіл учнів за групами фізичної культури, звільнення від уроків фізкультури, використання навчально-метод. літератури, тощо)



організація індивідуального навчання (рішення педради, наказ, розклад, погодження управління, оформлення журналу обліку навчальних занять)


Робота шкільного психолога в закладі, графік його роботи, наявність затверджених планів роботи, забезпечення психологічного супроводу дітей, що перебувають на індивідуальній формі навчання, проведення (за рекомендаціями ПМПК корекційних занять, наявність графіка їх проведення)































Про тематику Першого уроку в 2015/2016 навчальному році


Навчальний посібник для учнів 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів «Хімія», укладений за новою навчальною програмою

Шановні колеги!


До вашої уваги пропонується навчальний посібник для учнів 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів «Хімія», укладений за новою навчальною програмою.

Посібник отримав гриф «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах» (Лист ДНУ «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти» МОН України від 20.07.2015 № 141/12-Г-908).

Навчальне видання укладене творчим авторським колективом учителів хімії Київської області, до якого увійшли:

Атамасенко Євгеній Михайлович, учитель хімії Калинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Васильківського району, учитель-методист.

Барилович Валентина Іванівна, учитель хімії Володарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Володарської районної державної адміністрації, учитель-методист.

Бобкова Олена Степанівна, завідувач кабінету координації роботи з методичними кабінетами КНЗ КОР «КОІПОПК», учитель-методист.

Гуляніцька Людмила Миколаївна, учитель хімії учитель хімії Таращанського навчально-виховного комплексу «Гімназія «Ерудит» – загальноосвітня школа І ступеня», старший учитель.

Наумова Юлія Миколаївна, учитель хімії Фастівського ліцею-інтернату, учитель-методист.

Паш Олена Сергіївна, учитель хімії Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 22 Білоцерківської міської ради, старший учитель.

Петренко Ірина Михайлівна, учитель хімії Фастівського навчально-виховного комплексу "Ліцей інформаційних технологій – Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9" Фастівської міської ради, учитель-методист.

Пиріг Галина Миколаївна, учитель хімії Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням економіки та права № 2 Ірпінської міської ради, учитель-методист.

Ревнюк Сергій Миколайович, учитель хімії Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради, старший учитель.

Федусенко Валентина Миколаївна, учитель хімії Богуславської спеціалізованої школи № 1 – загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів Богуславської районної ради, учитель-методист.

Шелест Павло Петрович, учитель хімії Рокитнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Рокитнянської районної державної адміністрації, учитель-методист.

Вищезазначене видання має низку переваг над іншими.

По-перше, при формуванні посібника авторами дотримано концепції проблемного навчання. Саме тому у більшості текстів посібника учням не пропонуються готові знання. Перед ними ставляться певні завдання, розв’язуючи які, школярі мають набувати знання, формуючи при цьому компетенції самостійної пізнавальної та дослідницько-пошукової діяльності. Це дає змогу вчителю реалізувати особистісно зорієнтований, діяльнісний і компетентнісний підходи до навчання.

По-друге, автори посібника приділяють особливу увагу формуванню мотивації до вивчення предмета. Використовуючи міжпредметні зв’язки та спираючись на життєвий досвід семикласників, їхні знання про засоби ужиткової хімії, наголошують на особливій ролі цієї науки у забезпеченні науково-технічного прогресу людства та вирішенні основних глобальних проблем. Матеріали посібника допоможуть учителю вже із 7 класу готувати учнів до свідомого вибору професії.

По-третє, текст посібника – це своєрідний діалог між усіма учасниками навчально-виховного процесу: учнями, учителем та самими авторами. Посібник дозволить учителю формувати в учнів певний рівень мисленнєвих процесів, адже вимагає реалізації методик активного й інтерактивного навчання, спонукає до обговорення, дискусій, вироблення спільних рішень. Зазначимо також, що посібник дає змогу учням за певних обставин опанувати новий матеріал самостійно: його укладено відповідно до чинної програми з предмета, у доступній семикласникам формі, системно та послідовно, достатньо унаочнено. Оскільки більшість учнів є візуалами, видання заплановано видати у кольорі для полегшення та оптимізації сприйняття певної інформації.

По-четверте, запропоновані у посібнику завдання, дають змогу поступово формувати як критичне (аналітичне), так і дивергентне (творче) мислення і вже із 7 класу готувати учнів до складання ЗНО з предмета (авторами збережена типологія тестових завдань ЗНО). Концепцією посібника передбачено формування культури використання Інтернет-ресурсів, повною мірою використано можливості схем, малюнків та графіків як додаткових джерел здобуття корисної інформації.

По-п’яте, учням пропонується виконати тестові завдання (із вибором однієї або множинної відповіді, на встановлення відповідності та послідовності, із відкритою відповіддю), розв’язати розрахункові задачі різних типів, розгадати хімічні кросворди, проаналізувати та обговорити «хімічні» казки та важливі регіональні екологічні проблеми, пограти в хімічні «хрестики-нулики» та «доміно», виконати творчі завдання, здійснивши аналіз текстів відомих літературних творів, підготувати безпечні хімічні експерименти тощо.

Різні типи завдань позначені у посібнику відповідними піктограмами. В кінці кожного розділу наведено глосарій для актуалізації знань певних понять і термінів.

Окрім того, посібник, як такий що має гриф, може використовуватися і замість підручника, і як доповнення до нього на уроці, оскільки не є його копією. Cистема завдань, запропонованих авторами, дозволить учителям та й самим учням здійснювати ефективний контроль навчальних досягнень і перевірити рівень засвоєння знань із предмета нижчих (знання, розуміння) і вищих (застосування, аналіз, синтез) таксономічних рівнів.

Виходячи з того, що загальноосвітні навчальні заклади області станом на 1 вересня 2015 року не будуть забезпечені новими підручниками з хімії для 7 класу, пропонуємо скористатися нагодою й придбати новий посібник для використання учнями і вчителями в навчально-виховному процесі.

Ціна посібника відповідає його собівартості і дорівнює 29 грн. Оплата здійснюватиметься на банківський рахунок КНЗ КОР «КОІПОПК». Реалізовуватиметься посібник через книжковий кіоск інституту. Друк посібника планується лише після попередньої оплати всього тиражу. Мінімальний тираж – 3 тис. екземплярів. За умови здійснення оплати до 25 серпня, посібник гарантовано надійде в навчальні заклади до 10 вересня. Якщо за замовленнями тираж становитиме більше 3 тис. екземплярів, його вартість суттєво зменшиться.

Колективні замовлення приймаються за електронною адресою: ckkoipopk2010ukr.net.

Реквізити для перерахування коштів та повідомлення про остаточну вартість посібника будуть надіслані після формування єдиного замовлення.

Контактна особа – Бобкова Олена Степанівна, тел.: 098 177 43 77; 050 951 87 62.

Прохання довести цю інформацію до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів.


Про участь у веб-конференціях НАПН України в режимі он-лайн трансляції

Повідомляємо, що 25-28 серпня 2015 року Національна академія педагогічних наук України проводить веб-конференції в режимі он-лайн трансляції для вчителів з усіх предметів. Під час цих заходів на підставі методичних рекомендацій, підготовлених МОН спільно із НАПН України, будуть висловлені поради вчених щодо змісту загальної середньої освіти, розвантажених навчальних програм, які рекомендовані міністерством, коментарі до змісту нових підручників, що запроваджуються цього навчального року, а також ознайомлення освітян із новітніми досягненнями педагогіки.

Просимо організувати участь методичних та педагогічних працівників навчальних закладів у веб-конференціях НАПН України.

Детальніше про проведення та умови трансляції веб-конференцій можна дізнатися на сайті НАПН України www.naps.gov.ua або Інституту педагогіки www.undip.org.ua та за тел.: (044) 481-37-72, (044) 481-37-11 або адресою електронної пошти: nauk_org_undip@ukr.net.

Для участі у веб-конференціях необхідно на електронну адресу nauk_org_undip@ukr.net надіслати контакті дані відповідальних осіб за загальну організацію та технічне підключення: ПІП, номер мобільного телефону, адресу електронної пошти.

За детальною інформацією звертатись:

Засєкіна Тетяна Миколаївна, заступник директора Інституту педагогіки НАПН України за тел.: (044) 481-37-11, моб.тел.: 067-990-30-34;

Рогоза Валентин Володимирович, відповідальний за технічну підтримку, моб.тел.: 050-657-44-43.


27 серпня
14.00-15.00
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з хімії у 2015 -2016 н.р.
Величко Людмила Петрівна, завідувач відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор;
Вороненко Тетяна Іванівна, старший науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук
27 серпня
15.15-16.15
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з біології у 2015 -2016 н.р.
Матяш Надія Юріївна, провідний науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, ст.н.сп.
Коршевнюк Тетяна Валеріївна, старший науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук , ст.н.сп.
Козленко Олександр Григорович, науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України
28 серпня
10.00-11.00
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з географії у 2015 -2016 н.р.
Топузов Олег Михайлович, директор Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор,
Надтока Олександр Федорович, завідувач відділу географічної та економічної освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, ст.н.сп.,
Кравчук Ольга Павлівна, старший науковий співробітник відділу географічної та економічної освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук,
Назаренко Тетяна Геннадіївна, головний науковий співробітник відділу географічної та економічної освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук,



Немає коментарів:

Дописати коментар